onsdag, mai 27, 2015

Midtuke

Fine ting å glede seg til i dag:

-Godt levert har beveget seg til vår utkant, og i går fikk vi første pakke på døra. I dag skal vi lage vår første godt levert-middag, og jeg gleder meg til å prøve nye middagsretter.
-I kveld får vi dessuten levert en hønseflokk. 6 høns og en hane skal flytte inn i det nybygde hønsehuset nederst i hagen.
-Jeg har ellers ingen planer i ettermiddag, for første ettermiddag eller helgedag på litt for lenge.
-De ukegamle kyllingene som bor på badet blir mer sosiale for hver dag, og strekker nå hals for å få kontakt med oss.
-Det er tid for avslutning av prosjekter på jobb, og nesten hver dag gjør jeg noe for siste gang i denne omgangen.
-Sommerferien er innenfor rekkevidde, og jeg gleder meg!
-Jeg har på skjørt og ballerinasko. Da gjør det ikke så mye at strømpebuksa er tykk og at været minner mer om kald, våt høst enn om vår.

Ingen kommentarer: