lørdag, januar 26, 2013

Antrekk til besvær, eller ikke?

Jeg vil tro de fleste som har barn møter krav om kostymer nå og da. Noen ganger er det karneval i barnehagen, forestilling på skolen, drama, skolemusikken, koret... Her i huset pleier behovet for kostyme å dukke opp kort tid i forveien, og som regel ordner det hele seg ved at arvingene tar en telefon til mormor. De tegner og forklarer, hun leverer. En ordning jeg synes veldig godt om, egentlig. Dere kan jo tenke dere hvor kjekt det var her før jul da de en MANDAG kom med krav om to kostymer hver til førstkommende lørdag, og det mens mormor var på sørligste breddegrader!

Denne helga er det ikke fullt så mye som skal til, og jeg er ganske stolt over at jeg gap denne gangen har klart å levere, helt uten mammas hjelp.

Når man skal være med på SKA-konsert må man ha røde detaljer. Og SKA-musikk, det svinger og rocker det av. Jeg gleder meg på konsert i morgen!



Ingen kommentarer: