torsdag, oktober 29, 2009

ABC - C

Jeg tar en tjuvvending nå altså. C er en vanskelig bokstav. Jeg har lovet bilder av den koselige gaven jeg fikk i posten for lenge siden, men på grunn av manglende internettforbindelse hjemme, og på grunn av mangel på tid, har det ikke blitt noe av. Før nå da. Gave heter cadeau på fransk, og se, der har jeg C-innleggalibiet mitt.

Dette var innholdet i pakken jeg fikk fra Aase og HildeSol for noen uker siden:




Badebomber



Deilige sjokoladekuler. Jeg tok bare med de som var hele på bildet. De som hadde fått hard medfart underveis spiste jeg opp (nesten) med en gang.


Et utvalg te. Alle var særs velsmakende.


Alt i alt var det et herlig utvalg manifestasjoner av gode tanker som kom i posten til meg den dagen. Tusen takk, nok en gang.

PS
Jeg har fortsatt den ene badebomben liggende på lur, og planlegger et karbad en kveld snart.


Ingen kommentarer: