tirsdag, september 09, 2014

Går septembermålene samme vei som augustmålene?

Da jeg oppsummerte juli syntes jeg at jeg var så langt ute i august allerede at det ikke var noen vits i augustmål. Nå er jeg straks like langt ute i september. Og sånn går det jo ikke an å tenke! Nei, det er for sent, det er ingen vits... Det er aldri for sent, og det er alltid en vits. Selv om jeg kommer først etter maten så kan jeg fortsatt vinne festen, eller noe sånt.

I løpet av resten av september har jeg derfor som mål å

1. Bli kvitt denne hersens forkjølelsen
2. Gjenlese en av mine favorittbøker
3. Få med meg minst en Zumba-time
4. Få ferdig det grønne strikketøyet (jeg fikk det mykeste, flotteste og mest luksuriøse garnet, i den flotteste grønnfargen jeg vet - og grønn er favorittfargen min -  i bursdagsgave av et par gode venninner)
5. Bake brød
6. Invitere venner til fest
7. Drikke eple- og kanelte
8. Lage quiche lorraine
9. Finne ut hva vi skal gi i bursdagsgave til snart-10åringen
10. Sette meg ned med symaskinen og sy litt

Stay tuned for oppsummering av halvårsmålene.

Ingen kommentarer: