tirsdag, august 12, 2014

Oppsummering 10 mål for juli

Jeg føler jeg er litt sent ute her, så sent ute at det ikke er noe poeng i å komme med 10 mål for august. Jeg kan i det minste oppsummere hvordan det gikk med julimålene.

1. Jogge 10 ganger - haha, det ble to joggeturer i juli. Og fire treningsøkter totalt. Jeg skylder på den utrolige sommervarmen, jeg hadde mer enn nok med å komme meg gjennom dagene. Jogging i 33 varmegrader? Du tuller!
2. Strikke ferdig sommergenser - den ble ferdig. I går. Utvidet julibegrep?
3. Lese noe av Ernest Hemingway - hmm... Nei, den står fortsatt urørt i bokhylla. Men jeg leste ti andre bøker i juli!
4. Ha teselskap i hagen - endelig noe jeg gjennomførte. Jeg serverte riktignok ikke te, men kaffe. Ellers inntok vi et rekordhøyt antall måltider ute i hagen, og omtrent samtlige frokoster hadde følge av løsvektte i kanne. 
5. Omorganisere blomsterbedene - jeg begynte. Se forøvrig pkt 1 om sommervarme. Hagearbeid var like utelukket som jogging.
6. Ligge ute i hengekøya og lese - en stor andel av de ti bøkene jeg leste i sommer ble lest nettopp i hengekøya. Den henger i skyggen fram til i 4-5-tida på ettermiddagen, nemlig.
7. Dra på fisketur - vi fisket, satte garn og trakk garn, og spiste rør/røye til middag flere dager på rad enn ungene satte pris på.
8. Gå på kafé med gode venner
9. Rydde i sengetøyskapet - det har jeg gjort, men det ble ikke før i første uka av august
10. Ligge i telt - nei, det ble det ikke noe av. 

4 av 10 punkter gjennomført i juli, to i august. Ikke akkurat imponerende gjennomføringsprosent, men som jeg har kost meg!

Ingen kommentarer: